logo



11
Січ
2022

Ефективність впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи

Викладачка кафедри філософії та культурології к. соц. н., доцентка Т. Медіна стала учасницею реалізації першого етапу проєкту «Ефективність впровадження діяльнісних та ігрових методів навчання в освітній процес Нової української школи», який об’єднав соціологів, педагогів, філологів з понад 9 міст України. Метою співпраці Української асоціації дослідників освіти (співвиконавець, партнер у проведенні дослідження), Австралійської ради дослідників освіти (основний виконавець) разом із Lego Foundation International (грантодавець), Lego Foundation Ukraine (партнер у проведенні навчання) стало проведення дослідження “Learning through play” (14 серпня 2020 – 31 липня 2021). Т. Медіна забезпечувала соціологічну складову реалізації проєкту (проведення глибинних інтерв’ю з вчителями перших класів, а також директорами шкіл з різних міст України.

Детальніше про проєкт:
на сайті МОН: https://mon.gov.ua/ua/news/mon-fond-lego-foundation-ta-avstralijska-rada-osvitnih-doslidzhen-rozpochinayut-monitoringove-doslidzhennya-yakosti-pochatkovoyi-osviti?fbclid=IwAR2_b81RF0U_9Xrs1YNe00MsZRYwSpa96jMPIwMzc_YEkWZ_PGKo6hrOTdk

на сайті УАДО: https://www.uera.org.ua/uk/node/169

на сайті Європейської асоціації дослідників освіти https://www.acer.org/au/discover/article/investigating-the-impact-of-learning-through-play-at-school

Залишити коментар

*

captcha *