У цьому навчальному році продовжив свою роботу цикл методичних семінарів кафедри філософії та культурології філологічного факультету Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича.
І перший із заходів, що відбувся 29 вересня 2021 р., було присвячено темі «Тьюторинг та перспективи його запровадження».
Модерували подію кандидатки філософських наук, доцентки Світлана Балінченко та Тетяна Радзиняк. Вони окреслили маркери актуальності тьюторингових механізмів, зокрема, його потенціал щодо 1) зміцнення викладання на рівні курсу, 2) партнерства зі студентами, 3) інтенсивнішого залучення потенційних здобувачів освіти та стейкголдерів до навчального процесу.
Було представлено історію і можливості використання тьюторингу у різних форматах. Водночас звернуто увагу й на його обмеження (в руслі аналізу закордонного та українського досвіду).
Учасники семінару обговорили моделі тьюторингу й підготовки тренерів у Німеччині, США, Австралії, Болгарії, а також перспективи запровадження цього методу індивідуалізації навчання за участі студентів і викладачів кафедри.
За результатами діалогу запропоновано 1) провести методсемінар для студентів; 2) створити базу студентів-консультантів, мотивованих допомагати іншим здобувачам освіти; 3) провести інтенсивний тренінг для студентів-тьюторів щодо мети, принципів та обмежень тьюторингу; 4) розпочати запровадження тьюторингу з написання курсових робіт (зокрема, в руслі обміну успішним досвідом з дотримання академічної доброчесності і вимог до якості, тайм-менеджменту, захисту й апробації робіт); 5) розробити, обговорити й затвердити на методкомісії та засіданні кафедри кафедри положення про можливість урахування тьюторингу в асистентській практиці (наприклад, тьюторинг із загального курсу філософії на інших факультетах у вигляді консультацій тощо) – за умови наявності системного підходу, розкладу консультацій, звіту тьютора і фідбеку студентів, які скористувались цією опцією.
(Інформація надана медераторками заходу)