ДОСТУП ДО ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ:
Вступ до аспірантури
Правила прийому до аспірантури
Програма вступних іспитів
Визнання результатів навчання. Академічна мобільність. Формальна і неформальна освіта
Освітньо-наукова програма
Зміни до ОНП
Обговорення змін до ОНП 2021 Рапорти гаранта та кафедрНАКАЗ № 633. Про затвердження змін до освітніх програм від 28.12.2021 р
Обгрунтування перегляду ОНП Філологія_таблиця змін_2021 р.
Обгрунтування перегляду ОНП Філологія_таблиця змін_2022 р.
Обгрунтування перегляду ОНП Філологія_таблиця змін_2023 р.
Внесені зміни до ОНП (згідно з Наказом № 318 від 22.11.2022р.)
Рецензії на ОНП (PhD) 2021
Навчальний план
Дисципліни вільного вибору
Силабуси
Обов’язкові курси
Інформаційно-комунікаційні технології в науковій діяльності філолога
Методологія та методика написання дисертацій з філології
Академічне письмо і риторика іншомовного спілкування
Історія та теорія філологічних вчень
Філософія та методологія науки
Вибіркові курси
Квантитативні методи у лексичній семантиці
Міжкультурна комунікація та лінгвосинергетика
Мова й людина: антропоцентричні парадигми сучасних лінгвістичних досліджень
Багатовекторність діалектних досліджень Північної Буковини
Комунікативно-інтенційний простір українськомовного дискурсу
Мовна особистість як суб’єкт комунікації
Проблема традиції і новаторства в літературі
Сучасні літературознавчі концепції
Українська література для дітей та юнацтва у світовому контексті
Творча індивідуальність письменника як об’єкт наукового дискурсу
Функційна сфера апеляції в українській мові_лексична семантика, прагматика, мовний етикет
Теоретико-методологічні засади та аспекти дослідження онімів
Проблеми розвитку новітньої української літератури на зламі ХХ-ХХІ століть
Парадигма сучасної лінгвістичної науки. Прагмалінгвістика та дискурсологія
Основи українського термінознавства та термінотворення
Літературно-художня шевченкіана світу (Європа, Азія, Америка, Австралія)
Лексика в сучасних лінгвістичних дослідженнях
Когнітивна лінгвістика і лінгвоконцептологія
Історія й теорія української версифікації
Вітруальна літературна творчість: види і жанри
Загальна історія світового літературного процесу
Основи літературного менеджменту і книжкового маркетингу
Сучасні літературознавчі школи в Україні
Генеза художньої біографістики у сучасній системі видів мистецтв
Проблематика сучасної теорії жанрів
Основні методи літературознавчих досліджень
Сучасна методика аналізу літературного тексту
Актуальні проблеми сучасної компаративістики
Традиційні сюжети й образи світової літератури
Сучасні проблеми художнього перекладу
Фауст в історії світової культури
Актуальні аспекти досліджень літературного процесу у ХХ-ХХІ ст
Робочі програми
Обов’язкові курси
Інформаційно-комунікаційні технології в науковій діяльності філолога
Методологія та методика написання дисертацій з філології
Академічне письмо і риторика іншомовного спілкування
Історія та теорія філологічних вчень
Філософія та методологія науки
Вибіркові курси
Когнітивна лінгвістика і лінгвоконцептологія
Комунікативно-інтенційний простір в українськомовному дискурсі
Багатовекторність діалектних досліджень Північної Буковини
Мова й людина: антропоцентричні парадигми сучасних лінгвістичних досліджень
Мовна особистість як субєкт комунікації
Проблеми традиції та новаторства в українській літературі
Сучасні літературознавчі концепції
Теоретико-методологічні аспекти дослідження онімів
Парадигма сучасної філологічної науки: прагмалінгвістика і дискурсологія
Функційна сфера апеляції в українській мові: лексична семантика, прагматика, мовний етикет
Основи українського термінознавства
Література африканського континенту
Актуальні аспекти досліджень літературного процесу у ХХ-ХХІ ст
Традиційні сюжети й образи світової літератури
Фауст в історії світової культури
Актуальні проблеми сучасної компаративістики
Сучасні проблеми художнього перекладу
Сучасна методика аналізу літературного тексту
Основні методи літературознавчих досліджень
Проблематика сучасної теорії жанрів
Основи літературного менеджменту та книжкового маркетингу
Сучасні літературознавчі школи в Україні
Генеза художньої біографістики у сучасній системі видів мистецтв
Загальна історія світового літературного процесу
Вітруальна літературна творчість: види і жанри
Лексика в сучасних лінгвістичних дослідженнях
Українська література для дітей та юнацтва у світовому контексті
Творча індивідуальність письменника як обєкт наукового дискурсу
Міжкультурна комунікація та лінгвосинергетика
Квантитативні методи у лексичній семантиці
Проблеми розвитку новітньої української літератури на зламі ХХ – ХХІ століть
Літературно-художня шевченкіана світу (Європа, Азія, Америка, Австралія)
Дотичність тем наукових досліджень аспірантів напрямам досліджень наукових керівників
Науково-дослідні теми кафедр та тематика дисертацій аспірантів
Апробаційна активність здобувачів
Розклад занять
Розклад сесії (1 рік. 2 сем. 2022-2023)
Академічна (міжнародна/національна) мобільність
Угода з Інститутом славістики ПАНУгода з Люблінським католицьким університетом
Угода з Педагогічним університетом у Кракові
Угода з Щецинським університетом
Угода з Ягелонським університетом
Угода з Академією ім. Длугоша в Ченстохові
Угода Erasmus+ (2015-2021) Жешівський університет
Угода Erasmus+ (2015-2021) Сучавський університет
Угода Erasmus+ (2016-2021) Щецинський університет
Угода Erasmus+ (2017-2018) Краківський педагогічний університет
Угода Erasmus+ (2018-2020_2021-2023) Ягеллонський університет
Угоди Erasmus+ (2016-2021) Люблінський католицький університет
Академічна доброчесність
Мобільність та стажування аспірантів
Наші стипендіати
Опитування здобувачів 1
Опитування здобувачів 2
Опитування стейкхолдерів
Опитування науково-педагогічних працівників
Опитування випускників
Наші стейкхолдери
Витяги про створення Ради стейкхолдерів
Положення про Раду стейкхолдерів у ЧНУ
Положення про асистентську практику
Звіти про проходження та щоденники асистентських практик
Звіт + Щоденник асп. Герецун А.Г._01.04.22-27.05.22
Звіт + Щоденник асп. Рубана Є.С._01.04.22-19.05.22
Звіт + Щоденник асп. У.В.Кемінь_02.04.20-12.05.20
Звіт + Щоденник асп. А.М.Редьква_04.03.19-12.05.19
Звіт + Щоденник асп. К.П.Каратінцева_01.04.21-14.05.21
Звіт + Щоденник асп. Л.І.Ніжнік_02.03.20-08.05.20
Звіт + Щоденник асп. Л.І.Шморлівська_04.03.19-12.04.19
Звіт + Щоденник асп. О.І.Німіжан-Боднарюк_01.04.21-29.04.21
Звіт + Щоденник асп. веч.форм. К.Ф.Калинич_01.02.19-05.05.19
Звіт + Щоденник асп. Н.О.Реуцька_01.04.21-29.04.21
Звіт + Щоденник асп. Н.В.Бабух_30.03.20-08.05.20
Звіт + Щоденник асп. Н.В.Бабух_30.03.20-08.05.20
Звіт + Щоденник асп. Н.В.Бабух_30.03.20-08.05.20
Лекція проф. Генрика Дуди з Інституту мовознавства Люблінського католицького університету (м.Люблін, Польща) на тему: Мова як засіб спілкування чи щось більше? (в світлі концепції Люблінської школи етнолінгвістики)
Лекція доц. Ярослава Редькви у Люблінському католицькому університеті (м.Люблін, Польща) на тему: Prasłowiański apelatyw *wola a polsko-ukraiński kontekst ojkonimiczny
Нормативні документи
Порядок присудження ступеня доктора філософії (Постанова КМУ №44 від 12.01.2022)
Порядок підготовки докторів філософії (PhD) (Постанова КМУ №261 23.03.2016 )
Вимоги до оформлення дисертації (Наказ МОНУ №40 12.01.2017 )
Про опублікування результатів дисертацій (Наказ МОНУ №1220 23.02.2019 )
Положення про асистентську практику
Положення про атестацію здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії 2022
Наказ №126 Відповідальні працівники за атестацію PhD
Положення про організацію освітнього процесу здобувачів вищої освіти ступеня доктора філософії
Збірник нормативних документів ЧНУ
Положення про академічну мобільність
Положення про виявлення та запобігання академічному плагіату в ЧНУ
Німецько-український онлайн-словник
Опитування щодо ОНП 035 Філологія
Стейкхолдери
Асистентська практика
Лекції європейських учених
Нормативні документи
Участь аспірантів у міжнародних проєктах
Літні школи PhD та стипендійні програми
Літня школа Arqus для аспірантів
Стипендійні програми
Наукові конференції 2023
Платон мені друг, але істина дорожча
Людина як суб’єкт міжкультурної комунікації: cучасні тенденції у філології, перекладі та навчанні іноземних мов
V міжнародний симпозіум: соціокультурний дискурс глобалізованого світу: наука, освіта, комунікація
РМУ МОН про особливості підготовки докторів філософії
Вебінари Європейські програми – грантові можливості та практичні рекомендації