logo



Тематика курсових робіт

  • 2023-2024

    Спеціальність 014.01 Середня освіта (українська мова та література)

      • Народні пісні Буковини у записах Володимира Івасюка та їх вивчення в ЗЗСО
      • Образ Дмитра Павличка на тлі епохи: на матеріалі спогадів письменника та методика їх використання у ЗЗСО
      • Специфіка вивчення поезії Сергія Жадана на уроках з позакласного читання в ЗЗСО
      • Елементи художності у поезії П. Свенцицького: літературознавчий та дидактичний аспекти
      • Вивчення оповідань та нарисів Є. Ярошинської в ЗЗСО
      • Поетична творчість Мирослава Лазарука й аспекти її вивчення у ЗЗСО (на матеріалі збірки «Тилинка і литаври
      • Проблема чоловічого / жіночого в романі Василя Шкляра «Спів Божої пташки» та вивчення прози письменника в ЗЗСО
      • Образ композитора В. Івасюка у повісті М. Івасюка «Монолог перед обличчям сіна» та її вивчення в ЗЗСО
      • Українське письменство ХІХ століття у наукових викладах Миколи Зерова та методика їх застосування у ЗЗСО
      • Сучасна українська проза як простір констатації колоніальної травми. На матеріалі роману В. Рафеєнка «Мондеґрін». Дидактичні параметри
      • Дидактична модель вивчення ліричних творів Дмитра Загула на уроках літератури рідного краю
      • Проблема українізації у драмі М. Куліша «Мина Мазайло» (дидактичний аспект)
      • Прислів’я та приказки у записах і дослідженнях Михайла Пазяка та їх вивчення в ЗЗСО
      • Проблемно-тематичний зміст творчості Галини Гордасевич та її вивчення на уроках літератури рідного краю
      • Психологія вчинків жіночих персонажів Григорія Квітки-Основʼяненка в контексті проблем викладання творчості письменника в ЗЗСО
      • Біблійна поезія Ліни Костенко на уроках української літератури в ЗЗСО
      • Стратегії виживання у полоні на матеріалі книги С. Асєєва «Світлого шляху: історія одного концтабору». Методологічні зауваги до проговорювання травматичних тем у школі
      • Літературно-критичні матеріали Дмитра Павличка про українських письменників ХХ століття як об’єкт вивчення на уроках української літератури
      • Постаті видатних українських письменників у наукових дослідженнях Сергія Єфремова та їх використання у ЗЗСО
      • Вивчення творів Олени Пчілки для дітей у ЗЗСО
      • Вивчення творчості М. Івасюка в ЗЗСО: методичні поради
      • Образ коня в українському фольклорі та його вивчення в ЗЗСО
      • Психологічні портрети українських письменників на матеріалі збірки есеїв Степана Процюка «Відкинуті і воскреслі» та їх використання у ЗЗСО
      • Методичні рекомендації до вивчення прози Ю. Федьковича в ЗЗСО
      • Вивчення жанрово-стильових особливостей художньої прози Георгія Боти у школі
      • Тематика поезії Ольги Савченко-Гнатюк та вивчення її віршованої творчості у ЗЗСО
      • Виховний потенціал літературних легенд про Христа на урока з з позакласного читання в ЗЗСО
      • Проза Галини Пагутяк у ЗЗСО: проблеми і перспективи
      • Жанрово-стильові особливості прози І. Багряного
      • Рубрикація та тематичне розмаїття науково-методичних матеріалів з української літератури у журналі «Дивослово» 2010–2011 рр.
      • Життєво-творчий шлях Гната Хоткевича та особливості його вивчення на уроках української літератури в ЗЗСО
      • Особливості художньої творчості Модеста Левицького
      • Вивчення ліричних жанрів на уроках літератури в ЗЗСО (на матеріалі поезії Тамари Севернюк)
      • Вивчення творів на природничу тематику в першому класі ЗЗСО (науково-методичний аспект)
      • Григір Тютюнник у романі Степана Процюка «Місяцю, місяцю»
      • Письменники Кіцманщини та їх вивчення в ЗЗСО Буковини (на матеріалі творчості Г. Воробкевича та С. Яричевського)
      • Криниця в українському фольклорі
      • Поезія Василя Кухти та аспекти вивчення її у ЗЗСО
      • Образ Лесі Українки в дилогії Миколи Олійника
      • Народні пісні в записах і з голосу Ніни Матвієнко
      • Поезія Ірини Калинець: тематика, художні образи та провідні мотиви (на матеріалі збірки “Шлюб із полином”)
      • Тематико-стильові особливості поезії Віктора Кушніра та методичні аспекти її вивчення в ЗЗСО
      • Поезія Матіос: тематика, художні образи та провідні мотиви (на матеріалі збірки “Жіночий аркан у саду нетерпіння”)
      • Вивчення новелістики Марка Черемшини на уроках літератури рідного краю в ЗЗСО
      • Версифікація Василя Симоненка (на основі збірки «Тиша і грім»)
      • Творчість Зірки Мензатюк: літературознавчий та дидактичний аспекти
      • Бориславські сторінки біографії Івана Франка та особливості їх вивчення на уроках української літератури в ЗЗСО
      • Образ Івана Миколайчука в романі «Чорторийські марева-видіння» Мирослава Лазарука
      • Святий вечір і Різдво в українській літературі
      • Тематико-стильові особливості збірки Віри Китайгородської «Декаданс» та методичні рекомендації щодо її вивчення на уроках літератури рідного краю
      • Образ Юрія Федьковича в поезії та вивчення його творчості в ЗЗСО
      • Лексика та тропи в поезії Ліни Костенко та вивчення її поезії в ЗЗСО
      • Рання лірика Василя Кожелянка та методичні аспекти її вивчення в ЗЗСО
      • Жіночі образи у прозі Марії Матіос (на матеріалі роману «Солодка Даруся»)
      • Вивчення творів Олександра Дерманського у другому класі ЗЗСО (науково-методичний аспект)
      • Повчально-дидактичний характер творчості Омеляна Поповича
      • Специфіка вивчення прозових творів Володимира Вознюка на уроках літератури рідного краю
      • Науково-методичні матеріали у журналі «Українська мова і література в школі» з питань навчання української літератури в ЗЗСО
      • Тема війни у сучасній есеїстиці (на матеріалі антології “Воєнний стан”)
      • Символіка сонця у поетичній творчості Христі Алчевської

    Спеціальність 035.03 Філологія (українська мова та література)

      • Особливості розвитку сучасного українського письменства на сторінках «Буковинського журналу» 1992 – 2002 рр.
      • Мала проза Іванни Стеф’юк
      • Сучасне побутування колядок і щедрівок
      • Воєнна лірика Василя Місевича
      • Жанрово-тематичні особливості художньої прози Михайла Грушевського
      • «Екранізація коміксу як феномен інтермедіальності» (на матеріалах графічного роману Ігоря Баранька «Максим Оса» та фільму Мирослава Латика «Максим Оса та золото Песиголовця»)
      • Українські письменники першої половини ХІХ століття як люди військові: досвід Євгена Гребінки й Олекси Стороженка
      • Образ річки в сучасній українській прозі (на матеріалі оповідання Олександра Денисенка “Душа ріки” та роману Мирослава Лазарука “Ріка”)
      • Поезія Сергія Скальда (тематика, художні особливості)
      • Тема голодомору в сучасній українській літературі (на матеріалі роману Світлани Талан “Розколоте небо”
      • Тематика поезії Андрія М’ястківського для дітей
      • Поетика віршованих творів Павла Тичини
      • Художній світ поезії Сергія Паращука
      • Ідейно-тематична та жанрово-стильова своєрідність прози Івана Ковача
  • 2022-2023

    Спеціальність 014.01 Середня освіта (українська мова та література)

      • Митці Буковини в інтерпретації Володимира Михайловського (на матеріалі книги «Між страхом і любов’ю»)
      • Проблемно-тематичний аспект роману «Вифлеєм» Володимира Лиса
      • «Вінок із нелегких доріг чужини та болю власної душі» (за творчістю Богдана Дичука)
      • Епістолярна спадщина Євгена Сверстюка: тематика, проблематика (на матеріалі листування з Валерією Андрієвською)
      • Драматургія Івана Франка (ранні спроби)
      • Поетична творчість Олександра Олеся: літературознавчий та дидактичний аспект
      • Бінарна опозиція «Свій – Чужий» у творчості Марії Матіос (за творами «Солодка Даруся», «Майже ніколи не навпаки», «Черевички Божої матері»)
      • Проблеми літературного життя в Україні в 60-80-х роках та творчість Василя Стуса (на матеріалі книги В. Кіпіані «Справа Василя Стуса»)
      • Функціонування національних ідентичностей в прозі та драматургії Євгена Плужника
      • Вивчення повістей Григора Тютюнника в ЗЗСО
      • Педагогічний потенціал збірки оповідань «Коли сніг пахне мандаринками» у контексті літературно-моральних поглядів підлітків
      • Концепт «хвороба» в романі Галини Петросаняк «Вілла Анемона»
      • Заперечення війни в оповіданні української письменниці Оксани Іваненко «Школа» та німецького прозаїка Генріха Белля «Подорожній, коли ти прийдеш у Спа…» (порівняльний аспект)
      • Художнє осмислення проблеми гріха у романі Олени Печорної «Химерниця»
      • Поезія Марії Матіос: тематика, символіка та образо творення (на матеріалах збірки «Жіночий аркан у саду нетерпіння»)
      • Архетип саду в українській літературі
      • Поетичне слово Василя Стуса (на матеріалі збірок «Зимовий вечір» та «Веселий цвинтар»)
      • Поетична спадщина Павла Тичини: у пошуках стилю
      • Творчість Юрія Федьковича для дітей та його науково-популярні праці в практиці сучасної української школи
      • Поетика віршів Володимира Вознюка
      • Євгенія Ярошинська в оцінці літературознавців
      • Проблематика та образи у романі Василя Шкляра «Ключ»
      • Образ композитора Володимира Івасюка у книзі «Елегії для сина» Михайла Івасюка
      • Методика вивчення літературно-критичного доробку Миколи Зерова у старших класах середньої школи
      • Критики й літературознавці про Ольгу Кобилянську як читачку
      • Роман «Жванчик» Володимира Бабляка: проблематика, композиція, образи-персонажі
      • Сучасна українська проза як простір констатації колоніальної травми (на матеріалі роману О. Стяжкіної «Смерть лева Сесіла мала сенс»)
      • Символіка кольорів у прозі М. Коцюбинського
      • Екранізація твору «Тіні забутих предків» М. Коцюбинського
      • Роман «Чорний ліс»: художні образи та історична основа твору
      • Автобіографічні оповідання Івана Франка про дітей і школу у дослідженнях критиків
      • Портретна характеристика жіночих образів у сентиментально-реалістичній прозі Г. Ф. Квітки-Основ’яненка: психологічний аспект
      • Романтичні мотиви творчості Миколи Костомарова
      • Стратегії виживання у полоні та ув’язнені (за романами Івана Багряного «Тигролови» та «Сад Гетсиманський»)
      • Становлення Олени Пчілки як дитячої письменниці
      • Становлення Михайла Івасюка як українського письменника
      • Поетика та проблематика роману М. Івасюка «У царстві вертухаїв»
      • Вивчення поезії Юрія Федьковича в школі

    Спеціальність 035.03 Філологія (українська мова та література)

      • Творчість Миколи Зерова у ЗЗСО
      • Маніфест нової жіночности в повістях Ірини Вільде («Метелики на шпильках», «Б’є восьма», «Повнолітні діти»)
      • Історичний роман І. Нечуя-Левицького «Гетьман Іван Виговський»: сюжет, проблематика, образи персонажів
      • Історична та художня правда в романі Олександра Гавроша «Донос»
      • Дитина і війна в повістях Євгена Гуцала
      • Архетип калини в українській поезії
      • Особливості сонету як літературного жанру у творчості Яра Славутича
      • Анна Дущак: літературний портрет
      • Інтерпретація теми козацтва в графічному романі Ігоря Баранька «Максим Оса»
      • Іван Котляревський, Павло Білецький-Носенко та Яків Кухаренко як люди військові: біографічний, психологічний, літературно-художній аспекти
      • Образ річки в українській літературі
      • Голодомор в сучасній українській літературі (на матеріалі роману Тетяни П’янкової «Вік червоних мурах»)
  • 2021-2022

    Спеціальність 014.01 Середня освіта (українська мова та література)

      • Шевченкознавча діяльність Василя Сімовича
      • Анекдоти на сторінках буковинської преси кінця ХІХ – початку ХХ століття (газета «Буковина»)
      • Дмитро Чижевський – літературознавець
      • Конструювання дистопічної моделі радянського суспільства в романі “Пальці поміж піском” Степана Процюка
      • Громадянський пафос творчості С. Воробкевича
      • Художні особливості поетичної творчості Валентини Буняк
      • Художні особливості творчості Тетяни Швець
      • Образ митця в прозі Тараса Шевченка (на матеріалі повісті “Художник”)
      • Персоносфера жіночих образів повісті Марка Вовчка «Три долі» і художній концепт «долі» в літературному дискурсі (на матеріалі повісті)
      • Ремінісценції і алюзії на творчість Пауля Целана в сучасній українській поезії кінця ХХ – початку ХХІ століття
      • Біблійні образи та ідеї в поезії Ліни Костенко
      • Версифікація Амвросія Метлинського
      • Поетика Тамари Горіха Зерня
      • Одична строфа в українській бурлескній поезії першої половини XIX століття
      • Прозова творчість Івана Нагірняка та Костянтина Поповича. Проблемно-тематичний аспект
      • Місце повісті «Картина з життя Буковини» у творчості Ольги Кобилянської
      • “Жіночий простір” у романі Ірен Роздобудько “Ліцей слухняних дружин”
      • Поетичний світ Віри Китайгородської
      • Творчість неокласиків у шкільній парадигмі
      • Вивчення творчості Михайла Стельмаха в ЗЗСО
      • Тематико-стильові особливості поезій в прозі Омеляна Лупула, та їх вивчення в ЗЗСО
      • Мала проза Леоніда Мосендза
      • Феномен фанфікшену у сучасному літературному просторі: використання фанфіків на уроках української літератури у ЗЗСО
      • Сучасна українська сміхова культура
      • Літературний процес в Україні 20-х років ХХ століття
      • Сучасні поети Хотинщини та вивчення їхньої творчості в школі
      • Михайло Андрусяк – автор малих прозових жанрів та методичні рекомендації до їх вивчення на уроках рідного краю в ЗЗСО
      • Юрій Шевельов як літературознавець
      • Дитяча література в початковій школі
      • Біблійні мотиви в «Землі» О. Кобилянської. Історія літературознавчого осмислення. Рекомендації до вивчення теми в ЗЗСО
      • Романістика Юрія Андруховича: своєрідність проблематики й жанру (на матеріалі романів «Рекреації», «Московіада», «Перверзія», «Дванадцять обручів», «Таємниця»)
      • Мала проза Домки Ботушанської
      • Детектив в сучасній українській літературі
      • Ліро-епічні поеми Дмитра Павличка
      • Проблемно-тематичний діапазон малої прози Володимира Лиса
      • Епістолярій Євгена Сверстюка (на матеріалі листування з Валерією Андрієвською)
      • Тема Буковини у творчості Осипа Маковея
      • Ігор Качуровський – літературознавець
      • Гуцульщина у творчості Гната Хоткевича (на матеріалі повісті «Камінна душа»)
      • Бінарна опозиція «Свій – Чужий» у творчості Марії Матіос (за збіркою «Нація»)
      • Леся Українка та її твори в оцінці Василя Сімовича
      • Символіка жаху в малій прозі Михайла Яцкова
      • Вивчення малої прози Григора Тютюнника в школі
      • Проблема боулінгу в шкільному колективі з погляду Оксани Сайко (на матеріалі збірки «Новенька та інші історії»)
      • Концепт «хвороба» в сучасній українській літературі для дітей та юнацтва (на матеріалі повісті А. Бачинського «140 децибелів тиші»)
      • Концепція особистості жінки у романі Олени Печорної «У затінку земної жінки»
      • Свято коляди в українській поезії
      • Юрій Івакін – шевченкознавець
      • Образ гетьмана Івана Виговського в українській літературі
      • Образ Месії в романі Михайла Трайсти «Бляшаний Христос»
      • Поетична творчість Валер’яна Підмогильного

    Спеціальність 035.03 Філологія (українська мова та література)

      • Євангельські оповідання Наталени Королевої
      • Віршована творчість Ірини Сухарєвої
      • Епістолярій Василя Стуса
      • Методологічні засади фольклорно-літературознавчої спадщини Олександра Колесси
      • Поезія Оксани Забужко (тематика, елементи поетики)
      • Символіка кольору в поетичній творчості Грицька Чубая
      • Символіка калини у творчості шістдесятників
      • Наративні стратегії роману Ярослава Мельника «Маша, або постфашизм»
      • Поезія Марії Ревакович
      • Роман-панорама Марії Матіос “Букова земля”: композиція, сюжет, проблематика, художньо-образна система твору
      • З історії літературного життя Верховинського району Івано-Франківської області
      • Поетикальні особливості підліткової художньої літератури (за твором В. Арєнєва «Бісова душа, або заклятий скарб»)
      • Проза Люко Дашвар у контексті сучасної української літератури (на матеріалі трилогії «Биті Є»)
      • Микола Зеров – поет та літературознавець
      • Історичний роман І. Нечуя-Левицького «Князь Єремія Вишневецький»: сюжет, проблематика, образи персонажів
      • Творчість письменників Буковини в рецепції Івана Франка
      • Архетип калини в українській поезії