ПРН 1. Вільно володіти українською мовою, вміти послуговуватись нею у професійному спілкуванні. ПРН 2. Розуміти основні тенденції історичного розвитку українського народу, аргументувати власну позицію щодо дискусійних питань української історії та сучасного суспільного життя. ПРН 3. Демонструвати розуміння фундаментальних принципів буття людини, природи, суспільства. ПРН 4. Співпрацювати з колегами, представниками інших національностей, релігій, політичних поглядів тощо. ПРН 5. Оцінювати вплив зовнішніх та внутрішніх факторів на здоров’я людини. ПРН 6. Ефективно знаходити необхідну інформацію, послуговуючись різними джерелами, критично оцінювати та інтерпретувати її. ПРН 7. Застосовувати в педагогічній діяльності новітні технології, програмне забезпечення й сучасні технічні засоби навчання. ПРН 8. Систематично підвищувати рівень своєї професійної діяльності, продуктивно організовувати процес самонавчання та самовдосконалення. ПРН 9. Аналізувати, систематизувати та поширювати передовий педагогічний досвід. ПРН 10. Застосовувати набуті знання під час вирішення педагогічних, навчально-виховних і науково-методичних завдань з урахуванням вікових й індивідуально-типологічних, соціально-психологічних особливостей учнівських колективів і конкретних педагогічних ситуацій. ПРН 11. Застосовувати різноманітні методи і форми навчання, сучасні прийоми керівництва навчальною, суспільною і творчою діяльністю учнівських колективів. ПРН 12. Організовувати та проводити дискусії на фахові (мовознавчі та літературознавчі), культурологічні та суспільно-політичні теми. ПРН 13. Послуговуватись іноземною мовою (мовами) для обміну досвідом, підвищення кваліфікації, отримання професійної інформації. ПРН 14. Аналізувати мовні та літературні явища у взаємозв’язку і взаємозалежності. ПРН 15. Застосовувати комплекс здобутих філологічних знань для розв’язання професійних завдань. ПРН 16. Використовувати прийоми літературно-критичного аналізу. ПРН 17. Аналізувати мовні одиниці, визначати їх взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють. ПРН 18. Аналізувати й інтерпретувати художні твори української та зарубіжної літератур й усної народної творчості. ПРН 19. Здійснювати лінгвістичний аналіз текстів різноманітних стилів та жанрів, володіти основними поняттями, концепціями і фактами сучасного мовознавства, вільно оперувати мовознавчим матеріалом та термінологією. ПРН 20. Здійснювати літературознавчий аналіз текстів різноманітних жанрів, володіти основними поняттями, концепціями і фактами сучасного літературознавства, вільно оперувати літературознавчим матеріалом та термінологією. ПРН 21. Планувати та здійснювати на належному рівні дослідження в галузі філології та методики викладання української мови та літератури, уміти презентувати результати свого дослідження в наукових публікаціях та виступах на конференціях, семінарах, круглих столах. ПРН 22. Ідентифікувати і корегувати мовленнєві та граматичні помилки, викликані порушенням правописних норм. ПРН 23. Володіти методикою майстерного викладання української мови та літератури в загальноосвітніх школах, методикою виховної роботи, технологією організації творчої діяльності учнівського колективу. ПРН 24. Аналізувати індивідуальні навчальні особливості учнів під час планування навчання, враховувати особливі освітні потреби різних категорій учнів. ПРН 25. Володіти основами інформаційних та комунікаційних технологій, програмних систем та інтернет-ресурсів на рівні, достатньому для продуктивного й раціонального застосування в професійній діяльності та повсякденному житті. |
- Головна
- Факультет
- Новини та оголошення
- Звіт декана філологічного факультету за 2023 рік
- Перспективний план розвитку факультету 2020-2025
- Освітні програми
- БАКАЛАВР. Середня освіта (Укр. мова та л-ра)
- Освітньо-професійна програма
- Розклад занять на 2 семестр
- Компоненти ОПП
- Каталог вибіркових дисциплін
- Склад проєктної групи
- Рада стейкхолдерів освітніх програм спеціальності 014 “Середня освіта (Українська мова і література)”
- Практична підготовка
- Підсумкова атестація
- Нормативні документи та корисні посилання
- Випускники
- Скринька довіри
- Опитування здобувачів освіти
- Пропозиції щодо вдосконалення ОПП
- Інші ОПП
- БАКАЛАВР. Середня освіта (Укр. мова та л-ра)
- Структура та спеціальності
- Сучасне та майбутнє випускників
- Історія
- Деканат
- Нормативний інструментарій ЧНУ
- Положення про факультет
- Контакти
- Наука
- Звіт про наукову роботу та міжнародну діяльність філологічного факультету у 2023 році
- Закон України про наукову і науково-технічну діяльність
- Наукові й навчально-культурні проекти
- Наукові публікації
- Аспірантура та докторантура
- Порядок підготовки докторів філософії (PhD) і докторів наук
- Доступ до освітньої програми PhD
- Наукові гранти Єврокомісії
- Матеріали I Всеукраїнської молодіжної конференції
- Кафедри
- Абітурієнту
- Студенту
- Електронне навчання
- Викладач очима студента
- План виховної роботи
- Академічна доброчесність
- Програма студентської наукової конференції 16-18 квітня 2024
- Матеріали студентської наукової конференції 2024
- Наукові студентські гуртки
- Рейтинг студентів
- Студентський парламент
- Поселення 2024-2025
- Профбюро
- Корисні ресурси для самоосвіти
- Erasmus+
- Викладачу
- Положення про Комісію з питань академічної доброчесності
- Склад етичної комісії філологічного факультету
- Заходи з популяризації академічної доброчесності на 2023 рік
- Положення про підвищення кваліфікації Науково-педагогічних працівник ЧНУ
- Положення про засади безконфліктних комунікацій та врегулювання спорів працівників ЧНУ
- Можливості платформи Web of Science
- Кодекс працевлаштування наукових працівників
- Вчена рада