logo



Програмні результати навчання

ПРН 1. Вільно володіти українською мовою, вміти послуговува­тись нею у професійному спілкуванні.
ПРН 2. Розуміти основні тенденції історичного розвитку україн­ського народу, аргументувати власну позицію щодо дискусійних питань української історії та сучасного суспільного життя.
ПРН 3. Демонструвати розуміння фундаментальних принципів буття людини, природи, суспільства.
ПРН 4. Співпрацювати з колегами, представниками інших націо­нальностей, релігій, політичних поглядів тощо.
ПРН 5. Оцінювати вплив зовнішніх та внутрішніх факторів на здоров’я людини.
ПРН 6. Ефективно знаходити необхідну інформацію, послуговую­чись різними джерелами, критично оцінювати та інтерпретувати її.
ПРН 7. Застосовувати в педагогічній діяльності новітні техноло­гії, програмне забезпечення й сучасні технічні засоби навчання.
ПРН 8. Систематично підвищувати рівень своєї професійної діяльності, продуктивно організовувати процес самонавчання та самовдосконалення.
ПРН 9. Аналізувати, систематизувати та поширювати передовий педагогічний досвід.
ПРН 10. Застосовувати набуті знання під час вирішення педаго­гічних, навчально-виховних і науково-методичних завдань з ура­хуванням вікових й індивідуально-типологічних, соціально-психо­логічних особливостей учнівських колективів і конкретних педаго­гічних ситуацій.
ПРН 11. Застосовувати різноманітні методи і форми навчання, сучасні прийоми керівництва навчальною, суспільною і творчою діяльністю учнівських колективів.
ПРН 12. Організовувати та проводити дискусії на фахові (мово­знавчі та літературознавчі), культурологічні та суспільно-полі­тичні теми.
ПРН 13. Послуговуватись іноземною мовою (мовами) для обміну до­свідом, підвищення кваліфікації, отримання професійної інформації.
ПРН 14. Аналізувати мовні та літературні явища у взаємозв’язку і взаємозалежності.
ПРН 15. Застосовувати комплекс здобутих філологічних знань для розв’язання професійних завдань.
ПРН 16. Використовувати прийоми літературно-критичного аналізу.
ПРН 17. Аналізувати мовні одиниці, визначати їх взаємодію та характеризувати мовні явища і процеси, що їх зумовлюють.
ПРН 18. Аналізувати й інтерпретувати художні твори української та зарубіжної літератур й усної народної творчості.
ПРН 19. Здійснювати лінгвістичний аналіз текстів різноманітних стилів та жанрів, володіти основними поняттями, концепціями і фактами сучасного мовознавства, вільно оперувати мовознавчим матеріалом та термінологією.
ПРН 20. Здійснювати літературознавчий аналіз текстів різно­манітних жанрів, володіти основними поняттями, концепціями і фактами сучасного літературознавства, вільно оперувати літера­турознавчим матеріалом та термінологією.
ПРН 21. Планувати та здійснювати на належному рівні дослі­дження в галузі філології та методики викладання української мови та літератури, уміти презентувати результати свого дослідження в наукових публікаціях та виступах на конференціях, семінарах, круглих столах.
ПРН 22. Ідентифікувати і корегувати мовленнєві та граматичні помилки, викликані порушенням правописних норм.
ПРН 23. Володіти методикою майстерного викладання україн­ської мови та літератури в загальноосвітніх школах, методикою виховної роботи, технологією організації творчої діяльності учнів­ського колективу.
ПРН 24. Аналізувати індивідуальні навчальні особливості учнів під час планування навчання, враховувати особливі освітні потре­би різних категорій учнів.
ПРН 25. Володіти основами інформаційних та комунікаційних технологій, програмних систем та інтернет-ресурсів на рівні, достатньому для продуктивного й раціонального застосування в професійній діяльності та повсякденному житті.