План роботи науково-методичн
на 2016-2017 н. р.
(керівник – проф. Кульбабська О. В.)
№ |
Тема доповіді |
Доповідач |
Час |
1. |
1. Наукова доповідь „Методологія вивчення епістолярного дискурсу”. |
доц. АгафоноваА. М. |
вересень |
2. Методична доповідь „Специфіка викладання курсу „Методика викладання української мови в школі” для студентів 4 курсу. |
доц. Кардащук О. В. |
||
2. |
1. Наукова доповідь „Метафо |
проф. Ткач Л. О. |
жовтень |
2. Методична доповідь „Специфіка викладання курсу „Фонетика” для студентів І курсу (напряму „Середня освіта”, „Філологія”). |
доц. Агафонова А. М. |
||
3. |
1. Наукова доповідь „ Релігійна лексика як твірна база образних дериватів української мови ”. |
доц. Гуцуляк Т. Є. |
листопад |
2. Методична доповідь „Специфіка викладання курсу „Проблеми та досягнення українського мовознавства” для студентівV курсу (напряму „Середня освіта”, „Філологія”). |
проф. Шабат-Савк |
||
4. |
1. Наукова доповідь „Різдвяний цикл в розповідях буковинських діалектоносіїв”. |
проф. Руснак Н. О. |
грудень |
2. Методична доповідь „Специфіка викладання курсу „Основи синтаксичної номінації” для студентів V курсу (напряму „Середня освіта”, „Філологія”). |
проф. Кульбабськ |
||
5. |
1. Наукова доповідь „Мовленнєві пріоритети адресанта у виборі синтаксичних засобів” |
проф. Кульбабськ |
лютий |
2. Методична доповідь „Специфіка викладання курсу „Український правопис” для студентів І курсу (напряму „Середня освіта”, „Філологія”). |
доц. Максим’юк О. В., асист. Шатілова Н. О. |
||
6. |
1. Наукова доповідь „Семантичні класи ситуацій, репрезентованих дуплексивом” |
доц. Томусяк Л. М. |
березень |
2. Методична доповідь „Специфіка викладання курсу „Лексикологія” для студентів І курсу (напряму „Середня освіта”, „Філологія”). |
доц. Гуцуляк Т. Є. |
||
7. |
1. Наукова доповідь „Огносеологічний параметр діалектних текстів буковинських говірок” |
проф. Руснак Н. О. |
квітень |
2. Методична доповідь „Специфіка викладання курсу „Сучасна українська мова з практикумом” для студентів педагогічного факультету (напряму „Середня освіта”, „Філологія”). |
доц. Томусяк Л. М., доц. Рабанюк Л. С. |
||
8. |
1. Наукова доповідь „Синкретичні імплікатури у драматичному тексті”. |
Струк І. М. |
Травень |
2. Методична доповідь „Специфіка викладання курсу „Основи мовленнєвої діяльності” для студентів 4 курсу. |
доц. Агафонова А. М. |
ПЕРЕЛІК ОСНОВНИХ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИ
ПОСІБНИКІВ КАФЕДРИ
Навчальні посібники з грифом МОН України:
1. Українська мова. Тестові завдання : 5–11 класи [Текст] : посібник / Н. Гуйванюк, Л. Бережан, В. Бузинська, О. Кардащук, О. Кульбабська, Н. Руснак, Л. Томусяк. – К. : Академія. – 1999. – 528 с.
2. Складні ускладнені речення: Теоретично-практ
3. Українська мова: Схеми, таблиці, тести : навчальний посібник [для студентів вищих навчальних закладів] / Н. Г
4. Українська мова. Тести. 5-12 кл.: посібник / Н.В.Гуйванюк, В.Є.Бузинська, О.В.Кардащук, О.В.Кульбабська, Н.О.Руснак, Л.М.Томусяк. [Рекомендовано МОН України]. – К.: ВЦ „Академія”, 2009. – 376 с.
5. Бузинська В.О
6. Українська мова. Тести. 5-11 кл.: посібник / Н.В.Гуйванюк, В.Є.Бузинська, О.В.Кардащук, О.В.Кульбабська, Н.О.Руснак, Л.М.Томусяк. [Рекомендовано МОН України]. – К.: ВЦ „Академія”, 2012. – 450 с.
7. Державна підсумкова атестація з української мови та методики викладання української мови [Текст] : навч.-метод. посібник / Н. В. Гуйванюк, О. В. Кардащук, О. В. Кульбабськ
Навчальні посібники з грифом ЧНУ
1. Гуйванюк Н.В., Кардащук О.В., Кульбабська О.В. Державна підсумкова атестація з української мови та методики викладання української мови. – Навчально-методи
2. Кульбабська О. Основи мовознавчих досліджень : модульний курс : навч. посібник / О. В. Кульбабськ
3. Шабат-Савка С.Т. Пунктуація української мови : [навчальний посібник] / С. Т. Шабат-Савк
Навчальні та навчально-методи
рекомендовані редакційно-видав
1. Романюк Т.М. Сучасна українська мова з практикумом. Частина 1. Морфологія: навчально-методи
2. Практичні завдання з морфології української мови : Модульний курс. Частина 2 / Укл.: Н.О.Руснак, Л.М.Томусяк, О.В.Максим’юк. – Чернівці: рута, 2008. – 86 с.
3. Агафонова А.М., Шабат-Савка С.Т. Сучасна українська мова: Навчально-методи
4. Oculus vitae sapientia: Біобібліографія до 60-річчя професора Ніни Гуйванюк [наукове видання] / МОН України Чернівецький націон. ун-т імені Юрія Федьковича / Упорядники: О. В. Кульбабськ
5. Кульбабська О.В. Категорійна структура вторинної предикації: модульний курс : навч. посібник / О. В. Кульбабськ
6. Бузинська В.О., Горбачевська І.
7. Практичні завдання з морфології української мови : Модульний курс / Укл. : Н.О.Руснак, Л.М.Томусяк, О.В.Максим’юк. – Чернівці : Чернівецький нац.. ун-т, 2010. – Ч. 1. – 120 с.
8. Асистентська практика магістрів філології : навч.-метод. посібник / укл.: Н.В.Гуйванюк, О.В.Кульбабська. – Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2011. – 48 с.
9. Максим’юк О.В. Складнопідрядні речення в сучасній українській мові : навч.-метод. посібник / О.В.Максим’юк. – Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2011. – 56 с.
10. Говірки Буковини : бібліографічний покажчик / укл. Гуйванюк Н.В., Руснак Н.О. – Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2011. – 144 с.
11. Агафонова А.М., Шабат-Савка С.Т. Службові частини мови та вигук. – Чернівці: Рута, 2011. – 80 с.
12. Асистентська практика магістрів філології : Щоденник-звіт / укл.: Н.В.Гуйванюк, О.В.Кульбабська. – Чернівці : Чернівецький нац. ун-т, 2012. – 120 с.
13. Романюк Т. М. Сучасна українська мова з практикумом / Т. М. Романюк . – Чернівці : Книги – ХХІ, 2013. – Ч. 2: Морфологія. Синтаксис. – 172 с.
14. Тести з методики викладання української мови : методичні рекомендації та завдання для самоконтролю [для студентів ОКР „Бакалавр” напряму підготовки 020303 „Філологія” спеціальності 6.02030301 „Українська мова та література”] [Текст] : навч.-метод. посібник / укл. : О. В. Кардащук, О. В. Кульбабськ
15. Романюк Т.М. Сучасна українська мова з практикумом: Фонетика. Фонологія.Орфоепія. Графіка. Орфографія : Навчально-методи
16. Романюк Т. М. Практичні завдання з морфології сучасної української мови. Випуск 6. / Т. М. Романюк, Л. С. Рабанюк. – Чернівці: Чернівецький нац. ун-т, 2014. – 48 с.
17. Шабат С. Т. Іменні частини мови: навчально-методи